Sabtu, 1 April 2017

BANGKIT! FANZINE – Isu #4


Ini bukan April Fool. Ini benar-benar kejadian! BANGKIT! FANZINE #4 telah diterbitkan dan mula diedar pada 1 April 2017. Penampilan EKSKLUSIF untuk edisi kali ini adalah kumpulan Ska Punk dari selatan tanahair, PLAGUE OF HAPPINESS. Mereka telah merealisasikan album kedua berjudul “Tunjal” beberapa bulan lepas dan atas dasar itu ini masanya yang tepat untuk mereka muncul dalam zine ini. 

Slot INTERBIU selainnya melibatkan CON-DAMN THE CORRUPTOR, NO SECURITY, BRONCO BUSTER, HARRK TUIH!, M.C.B, DESECRATE A.D, TAHI SUCI dan KASRAKASS. EKSPOS mengetengahkan PANGGUNG CERITA manakala kominiti / kolektif BUKIT BINTANG PYRATE PUNX mengisi KOLUM “Hardcore Punk, Solidariti dan Kebebasan!”. 

BANGKIT! #4 turut menyiarkan pelbagai ARTIKEL, antaranya dua Laporan Khas tentang CARBURETOR DUNG dan ACID RAIN. Terdapat juga satu kenyataan rasmi dari pihak EMBRACE HALL dan sambungan / bahagian ke-2 rencana “Otai Makan Petai”. Sepertimana biasa tidak ketinggalan ruangan INFORMASI dan sekali lagi 14-mukasurat REBIU produk-produk rakaman serta bahan bacaan DIY. Semua ini ditulis dalam Bahasa Melayu, 60 mukasurat bersaiz A5.

Harga: RM8 senaskah (tidak termasuk kos pengeposan)
+ RM2 pos biasa
+ RM4 pos daftar / pos ekspress
+ RM8 poslaju Semenanjung / RM12 poslaju Borneo

Pembayaran:
MAYBANK – 153010198114
SUFIAN MOHAMED SALLEH

hubungi:
facebook.com/piankvlt – Pyan Nathias (editor)
facebook.com/bangkitzine – Bangkit! Facebook
whatsapp 019-2597570









Nota: HARGA PUKAL ISTIMEWA untuk yang minat membantu pengedaran Bangkit! Fanzine – sila berhubung!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan