Isnin, 25 Januari 2016

Notasi | PLAGUE OF HAPPINESS Black Metal???


Bila tengok CD ni teringat aku satu kisah police raid, diangkut dan ditahan di balai polis Kota Bharu lebih 12 jam. Masa tu band Plague Of Happiness ni main dalam satu gig anjuran Gegey Music. Dorang punya “kawan tour” kot. Tahun tak ingat, mungkin 2007 / 2008. Paling jilake, aku di-chop “tauke perhimpunan haram” masa tu sebab aku paling berusia di kalangan ramai-ramai yang kena tangkap masa tu. Polis juga file acara ni sebagai “konsert black metal”. Aku nak tanya ni... POH ni Black Metal ke??? [Nota: aku ke gig tersebut selain nak tengok band-band ni aku juga nak jumpa kawan lama Fauzi Narsamum yang turut main dram dalam POH].
– 24.01.2016



Ok, di atas ni ada keratan akhbar berkaitan insiden "pesta liar" tersebut. [terima kasih kepada pengirim keratan akhbar ni]