Rabu, 24 Januari 2018

Merchandise | KEYCHAIN BANGKIT!

KEYCHAIN: JOM BIKIN ZINE

Ok, sebelum aku terlupa, di sini aku nak arkibkan cerita mengenai Keychain Bangkit! Ini bolehlah dianggap merchandise pertama Bangkit! Fanzine. Benda ni tak dirancang pun. Aku sendiri belum pernah terfikir nak buat apa-apa merchandise bawah nama Bangkit! (rasa macam belum layak nak ada t-shirt, tote bag semua tu). Berbalik kisah pembikinan keychain ni, 20 unit keychain yang kiranya eksklusif ni disediakan oleh sahabat aku saudara Hanafi Shafie (Aku Napie) masa event Kuala Lumpur Zine Festival 2017 tempohari. Bila Napie offer nak tolong buatkan keychain untuk Bangkit! dan minta sediakan design 3cm x 3cm, aku rasa seronok gak lalu terus buat, hehe! Hasilnya macam gambar kat bawah ni la. Sebahagian aku edar percuma masa KLZF2017 haritu, sebahagian lagi aku beri percuma (melalui pos) pada penyokong setia Bangkit! Fanzine masa dorang order isu-isu baru. 20 unit jer, tak banyak so statusnya sekarang: OUT OF STOCK :(



Tiada ulasan:

Catat Ulasan